popis produktu

Jak připravit neodolatelný popis produktu

Prezentace produktů na internetu není triviální záležitostí. Ve zkratce se dá říci, že kvalitní představení produktu rozhoduje o úspěchu a neúspěchu prodejce. A jelikož se Atelier.cz snaží pomáhat svým prodejcům stejně tak jako poskytnout kupcům všechny potřebné informace, připravili jsme pro vás prodejce článek o tom, jak nejlépe prezentovat vlastní produkty.

Název produktu

Samotný název by měl jasně evokovat, o co se jedná, přitom by však měl být stručný. Ideální podoba názvu se skládá minimálně ze dvou a maximálně ze 4 slov obsahujících hlavní specifika prodávaného produktu. Příliš dlouhý název se potom rovněž nemusí vyplatit.

Popis produktu

Stručný popis definuje produkt v několika málo větách a představuje klíčové specifikace formou odrážek – například zmiňuje materiál, objem, vzor a vhodné užití. Cílem stručného popisu je zaujmout a vypíchnout přednosti produktu.

Dlouhý popis má za úkol podat vyčerpávající informace o produktu – počínaje použitým materiálem a konče doporučenou údržbou. Dlouhý popis má formu odstavce a umožňuje předat veškeré doplňující informace, které by měl zákazník před nákupem získat.

V případě oblečení jsou informace o doporučené údržbě opravdu cenné. V případě uměleckých předmětů pak není od věci zmínit, jak výrobek vznikal.

Produktová fotografie

Dnes a denně se na internetu prodává čím dál více produktů. E-commerce řešení jsou dokonalejší, ceny lákavější a konkurence ostřejší. Jedním z nástrojů, jak lze bojovat a získat pro svůj výrobek zákazníka je poutavá vizuální prezentace.

Kvalitní produktová fotografie je základním kamenem úspěchu. Skutečností je, že kvalitní fotografie stojí peníze, které si leckdo nemůže jednoduše dovolit.

Proto jsme pro vás připravili krátký článek o tom, jak na produktovou fotografii v domácích podmínkách. Ne vždy je totiž nutné pořizovat si vybavení za desítky tisíc korun.