SEO pro handmade podnikání

SEO a handmade podnikání

Když se umělec nebo řemeslník pustí do marketingu svépomocí, dříve nebo později narazí na velkou spoustu cizích termínů a z umělce či řemeslníka se začne stávat markeťák ať už chce nebo ne. Dnešní svět poskytuje spoustu svobod – především menší tvůrci při propagaci vlastní značky často spoléhají jednoduše sami na sebe nebo na někoho blízkého.To samo o sobě není vůbec …

Proč není nutné líbit se všem – hledání cílové skupiny

„Není člověk ten, co by se zavděčil lidem všem“. Svatá pravda, která však platí i v oblasti marketingu. Jistě to znáte – vyrábíte skvělý produkt, ale zákazníci se zrovna nehrnou. Co může být špatně? Je to moje cenová politika? Nejsem dostatečně vidět? A co když mé produkty vlastně nikdo nenachází, v horším případě nechce? Všichni už jsme to zažili – zatímco jeden …

Tajemství správné ceny

Váš oblíbený kadeřník, automechanik, zahradník, doporučený kovář nebo výrobce porcelánu do výbavy. Ti všichni mají jedno společné, a tím je renomé. Vybudovat si renomé, které vašim produktům propůjčí punc exklusivity, stojí čas a další zdroje, včetně peněz. Při stanovování ceny tedy nezapomeňte na jednu věc, a to že neprodáváte jen produkt samotný. Aby bylo možné renomé budovat a udržet si …

Jak připravit neodolatelný popis produktu

popis produktu

Prezentace produktů na internetu není triviální záležitostí. Ve zkratce se dá říci, že kvalitní představení produktu rozhoduje o úspěchu a neúspěchu prodejce. A jelikož se Atelier.cz snaží pomáhat svým prodejcům stejně tak jako poskytnout kupcům všechny potřebné informace, připravili jsme pro vás prodejce článek o tom, jak nejlépe prezentovat vlastní produkty. Samotný název by měl jasně evokovat, o co se …

Jak na kvalitní produktovou fotografii svépomocí

produktová fotografie

Jednou z ověřených pravd ohledně e-commerce je, že vnímání kvality a důvěryhodnosti vašeho podnikání je často souzena podle kvality vaší online prezentace. A velkou součástí atraktivní prezentace na internetu jsou bezpochyby vysoce kvalitní a krásné produktové fotografie. Prezentace vašich produktů může být oným zásadním rozdílem mezi prodaným a neprodaným produktem. To je pravda především tehdy, pokud své produkty prodáváte na …