View Post

Jak na SEO pro handmade podnikatele

Pustili jste se do handmade podnikání, založili vlastní značku, spustili e-shop a nyní přemýšlíte o tom, jak na web přivést návštěvníky, kteří se stanou spokojenými zákazníky? Vítejte v klubu! Boj o zákazníky je tvrdý nejen na poli internetu, ale rovněž i ve fyzickém světě. Tedy například, když si rezervujete stánek na fashion marketu a hned vedle si svůj stánek rozloží …

View Post

Řemeslo, umění a kultura

Produktových fotografií vidíme dnes a denně spoustu. Těch opravdu kvalitních a dobře provedených je už poskrovnu. Málokdo si uvědomuje, že v dnešní éře online nakupování je obrázek či fotografie jedním z nejdůležitějších faktorů, podle kterého se zákazník rozhoduje, zda si daný výrobek koupí či ne. Pojďme se podívat na to, jak by měla perfektní produktová fotografie vypadat, a na co …

View Post

SEO pro handmade podnikání

Když se umělec nebo řemeslník pustí do marketingu svépomocí, dříve nebo později narazí na velkou spoustu cizích termínů a z umělce či řemeslníka se začne stávat markeťák ať už chce nebo ne. Dnešní svět poskytuje spoustu svobod – především menší tvůrci při propagaci vlastní značky často spoléhají jednoduše sami na sebe nebo na někoho blízkého.To samo o sobě není vůbec …

View Post

Proč není nutné líbit se všem – hledání cílové skupiny

„Není člověk ten, co by se zavděčil lidem všem“. Svatá pravda, která však platí i v oblasti marketingu. Jistě to znáte – vyrábíte skvělý produkt, ale zákazníci se zrovna nehrnou. Co může být špatně? Je to moje cenová politika? Nejsem dostatečně vidět? A co když mé produkty vlastně nikdo nenachází, v horším případě nechce? Všichni už jsme to zažili – zatímco jeden …

View Post

Tajemství správné ceny

Váš oblíbený kadeřník, automechanik, zahradník, doporučený kovář nebo výrobce porcelánu do výbavy. Ti všichni mají jedno společné, a tím je renomé. Vybudovat si renomé, které vašim produktům propůjčí punc exklusivity, stojí čas a další zdroje, včetně peněz. Při stanovování ceny tedy nezapomeňte na jednu věc, a to že neprodáváte jen produkt samotný. Aby bylo možné renomé budovat a udržet si …

View Post

Jak připravit neodolatelný popis produktu

Prezentace produktů na internetu není triviální záležitostí. Ve zkratce se dá říci, že kvalitní představení produktu rozhoduje o úspěchu a neúspěchu prodejce. A jelikož se Atelier.cz snaží pomáhat svým prodejcům stejně tak jako poskytnout kupcům všechny potřebné informace, připravili jsme pro vás prodejce článek o tom, jak nejlépe prezentovat vlastní produkty. Samotný název by měl jasně evokovat, o co se …

View Post

Jak na kvalitní produktovou fotografii svépomocí

Jednou z ověřených pravd ohledně e-commerce je, že vnímání kvality a důvěryhodnosti vašeho podnikání je často souzena podle kvality vaší online prezentace. A velkou součástí atraktivní prezentace na internetu jsou bezpochyby vysoce kvalitní a krásné produktové fotografie. Prezentace vašich produktů může být oným zásadním rozdílem mezi prodaným a neprodaným produktem. To je pravda především tehdy, pokud své produkty prodáváte na …